Вежби против замор: Еве како да ја претворите летаргијата во енергија

Спиете доволно, здравјето ви е добро, но сепак се чувствувате исцрпено? Не сте единствени – премореноста е многу честа појава. Еве како да ја претворите летаргијата во енергија. Загриженоста, напнатоста и стресот влијаат на нас и често прават да се чувствуваме исцрпено. Бавното и длабоко дишење може да ви ја врати потребната сила.

Еве што препорачуваат експертите:

Затворете ги очите и вдишете бавно и длабоко такашто горниот дел од вашиот стомак рамномерно се крева. Замислете дека она што го вдишувате е нова сила за вашето тело. Додека вдишувате ќе имате чувство дека телото ви станува поопуштено. Замислете дека тоа е како светлина од која зрачи енергија.

Јога вежби:

  1. Со прстот притиснете ја десната ноздрва и издишете силно низ левата, а потоа преку неа повторно вдишете. Задржете го здивот на една секунда и потоа вежбата повторете ја со другата ноздрва. Почнете побавно, а потоа забрзајте го дишењето со остро вдишување и издишување, наизменично низ левата и десната ноздрва. И повторете го тоа некаколку пати.

  2. Свиткајте ги колената и лактите и вдишете. Издишете. Кога повторно ќе вдишете, со раката благо свиткана над главата, спуштете се полека, додека со струкот се префрлате на левата страна. Полека исправете се и издишете. Истото тоа направете го и на денсата страна. Повторете ја вежбата 10 до 15 пати.

  3. Вдишувајќи навалете се со главата кон стопалата. Кога ќе издишете повторно исправете се. Повторете ја вежбата 10 до 15 пати.

Giftofvision - Sneakers search engine | As part of Jordan Brands unveiling of their Summer 2021 lineup, official images of the the Air Jordan 6 "Barely Rose" (Gold Hoops) , Sciaky