Оглас за вработување во ТЕЛЕКОМ, ПИВАРА СКОПЈЕ, ПУБЛИЦИС и one.Vip

ПИВАРА СКОПЈЕ

МЕНАЏЕР ЗА ВОДЕЊЕ ЗАЛИХА

Работна позиција исполнета со предизвици, проектни и работни задачи и наменски обуки.

Што е тоа што бараме:

• Висока стручна подготовка ВСС
• Најмалку 1 година работно искуство во областа магацинското работење и раководење со залиха на материјали
• Искуство во раководење со тим или работа на проект
• Одлично познавање на SAP софтверскиот систем во областа на синџирот на набавки ќе се смета за предност
• Мотивација за работа во динамична работна околина и работа во тим
• Добри организациски способности
• Способност за работа во кратки временски рокови и работа под притисок
• Одлично познавање деловен англиски јазик
• Одлично познавање MS Oce (Excel, Word, Power Point)

Краток опис на основните одговорности:

Раководи со надзор и управување на движењето и следење на движењето на стоките и на локација во компанијата и транзит на стоки, репроматеријали, полупроизводи и готов производ, направени и во сопственост на Пивара Скопје.

• Одговорен за обезбедување ефикасност и ефективност на снабдување, испорака и складирање суровини, репроматеријали и производи, посветен кон тоа да се задоволени сите стандарди за квалитет.
• Го раководи процесот за проверка и го надгледува движењето на материјалите на локација, а наедно ја следи евиденцијата на резервите на материјали.
• Развива процедури и политики за раководење и следење на резервите на материјали и оптимизирање трошоци.
• Управува со одговорноста за точност на инвентарот. Обезбедува подготвеност и достапност на материјали за производство и продажба секогаш кога е тоа потребно.
• Обезбедува внатрешна контрола на статус на залиха и дали е таа доволна да го поддржи процесот на производството.
• Одобрува и подготвува дневни извештаи со цел да обезбеди клучните области да се под контрола и во рамките на планираното.
• Работи во согласност со политиките и постапките на продажбата на компанијата.
• Работи исклучиво според и во согласност со барањата на компанијата и стандардите за квалитет.
• Тесно соработува со тимот за продажба и информира за точното ниво на залиха, а она од што нема залиха, го менува успешно со друг достапен производ.
• Соработува со Финансискиот сектор при одржување попис на материјали во магацините.
• Ги поддржува внатрешните и надворешните клиенти исклучиво и според компаниските стандарди и процедури.
• Раководи тим и се грижи за развојот на знаењата и на потенцијалот на членовите на тимот.
• Воведува иновации со цел подобрување на секојдневните процеси и на заемната меѓусекторска соработка.

Работниот однос се заснова на определено време од 6 месеци, со можност за продолжување на договорот на неопределено време. Неделното работно време за позицијата е од понеделник до петок, 8 работни часа, од 07:00 до 15:00 часот.

Основната бруто-плата за ова работно место е 58.000 МКД. Изборот на пријавените кандидати ќе се изврши во рок од максимум 120 дена по истекот на рокот на пријавувањето, во зависност од бројот на пријавените кандидати.

Со испраќање на оваа Ваша апликација давате согласност вашите податоци да бидат задржани и користени од компанијата во рок од 1 (една) година.

Како да се аплицира:

Кандидатите кои ги исполнуваат наведените квалификации треба да аплицираат на следниов начин:
• да испратат свое CV (на англиски и на македонски јазик) на следната e-mail адреса: recruitmentteam@pivaraskopje.com.mk или по пошта на следната адреса: Пивара Скопје AД, ул. 808 бр.12, 1000 Скопје, со назнака:

До Секторот за човечки ресурси, „Менаџер за водење залиха“, најдоцна до 05.12.2016 год.

Апликациите што ќе пристигнат по рокот предвиден за пријавување нема да бидат земени предвид.

Активен до: 05.12.2016

Македонски Телеком АД Скопје

Служба за пост пејд и пакет услуги во Област на Главниот оперативен директор за приватни корисници 

Работно место: Виши Специјалист за понуди 

Краток опис на потребни услови, работни задачи и способности/ вештини за работното место

Услови:
- Високо образование - Економски факултет, Технички факултет – Електротехника, Технички факултет – Информатички науки и компјутерско инженерство или други факултети
- 5 години соодветно работно искуство
- Добро познавање на англиски јазик
- Познавање на MS Office

Работни задачи:
- ја подготвува стратегијата за производи во сегментот, годишниот план за производи и поврзаните комерцијални активности со цел да се остварат главните финансиски и маркетинг клучни показатели на извршувањето на работата и бизнис планот за сегментот
- постојано ги следи производите во врска со: нивната продажба/одлевање, нивните карактеристики и бенефиции, цени
- кога е потребно, предлага промена на производи, промена на цени, промоции/кампањи, повлекување
- го спроведува процесот на развој на производи:
- ги дефинира карактеристиките на производот/услугата и ценовниот модел
- го проценува потенцијалниот пазар врз основа на интерни и екстерни влезни податоци
- ја подготвува стратегијата за продажба
- учествува во дефинирањето на маркетинг комуникацијата
- ја подготвува финансиската пресметка
- ја усогласува понудата со одговорните единици главно во врска со, но не ограничувајќи се на регулаторните прашања, финансиската проценка и техничката имплементација.
- учествува во креирањето на стратегијата на сегментот

Способности и вештини:
- Способност за независно работење, напредни комуникациски и организациски способности, способност за воспоставување и одржување на ефективни работни односи со вкрстено функционалните тимови, ориентиран кон корисниците, посветеност, тимски играч

Вашата биографија може да ја оставите електронски на апликацијата на следниот линк http://www.telekom.mk/tekovni-oglasi.nspx или истата да ја испратите на следнава адреса : Македонски Телеком АД Скопје, ул. Кеј 13 Ноември бр.6 со назнака оглас за ангажирање за - Виши Специјалист за понуди

Важност на огласот до 30.11.2016 година.

Лице за контакт Соња Каргова телефонски број 070/200-667

Ќе работи со полно работно време од 40 часа

Минимумот на предвидената вкупна нето плата со вклучена компаниска стимулација за ова работно место е во висина од 34.008,00 денари.

Висината на платата ќе биде определена согласно работното искуство, компетенциите и покажаните вештини со кој располага кандидатот.

Доколку на јавниот оглас се пријавиле до 200 кандидати за едно работно место, изборот ќе се изврши во рок од 45 дена, од 201 до 500 кандидати за едно работно место изборот ќе се изврши во рок од 90 дена и над 500 кандидати за едно работно место изборот ќе се изврши во рок од 120 дена, по истекот на рокот на пријавувањето.Македонски Телеком АД Скопје го задржува правото да не го пополни огласеното работно место.

Нецелосните апликации и оние кои ќе бидат примени по истекот на крајниот рок нема да бидат земени вo предвид.

Служба за пост пејд и пакет услуги во Област на Главниот оперативен директор за приватни корисници 

Работно место: Специјалист за сегмент 

Краток опис на потребни услови, работни задачи и способности/ вештини за работното место

Услови:
- Високо образование - Технички факултет - Електротехника, Телекомуникации; Економски факултет или други факултети
- 3-5 години соодветно работно искуство
- Активно познавање на англиски јазик
- Напредно познавање на MS Office
- Напредни вештини за управување со проекти

Работни задачи:
- Учество во креирањето на стратегија за сегменти и план за комерцијални активности со цел да се остварат главните финансиски и маркетинг показатели и бизнис планот за сегментот
- Подготовка на маркетинг анализи (позиционирање во однос на конкуренцијата, промени на пазарот, однесувањето на корисниците, куповната моќ на корисниците, итн.)
- Учество во процената на потенцијалот на пазарот за фиксниот сегмент
- Развој и поттикнување на темелно разбирање на основните потреби на корисниците во рамките на сегмент
- Идентификација на пазарни и конкурентни трендови кои што влијаат на корисниците во фиксниот сегмент.
- Подготовка и учество во креирањето на редовни извештаи за менаџмент на високо ниво
- Подготовка на деловни студии, усогласување и одобрување на тарифни понуди и услуги

Способности и вештини:
Напредни аналитички вештини, мотивација, работен однос со меѓу-функционални тимови, ориентиран кон корисниците, придвижен од резултатите, проактивен, посветен, тимски играч

Вашата биографија може да ја оставите електронски на апликацијата на следниот линк http://www.telekom.mk/tekovni-oglasi.nspx или истата да ја испратите на следнава адреса : Македонски Телеком АД Скопје, ул. Кеј 13 Ноември бр.6 со назнака оглас за ангажирање за - Виши Специјалист за сегмент

Важност на огласот до 30.11.2016 година.

Лице за контакт Соња Каргова телефонски број 070/200-667

Ќе работи со полно работно време од 40 часа

Минимумот на предвидената вкупна нето плата со вклучена компаниска стимулација за ова работно место е во висина од 30.875,00 денари

Висината на платата ќе биде определена согласно работното искуство, компетенциите и покажаните вештини со кој располага кандидатот.

Доколку на јавниот оглас се пријавиле до 200 кандидати за едно работно место, изборот ќе се изврши во рок од 45 дена, од 201 до 500 кандидати за едно работно место изборот ќе се изврши во рок од 90 дена и над 500 кандидати за едно работно место изборот ќе се изврши во рок од 120 дена, по истекот на рокот на пријавувањето.

Македонски Телеком АД Скопје го задржува правото да не го пополни огласеното работно место

Нецелосните апликации и оние кои ќе бидат примени по истекот на крајниот рок нема да бидат земени вo предвид

Активен до: 30.11.2016

Публицис

Публицис - Македонија објавува оглас за вработување, отворени се 3 (три) работни позиции.

1. Арт директор
2. Графички дизајнер
3. Copy writer

ЛИНК ЗА ПРИЈАВУВАЊЕ

Активен до: 04.12.2016

 one.Vip

one.Vip is currently seeking candidates to enhance its Technical Sector. If you are eager to work in a dynamic international environment and want to become part of our successful team, apply for the following positions in the Business Support Systems department:

CRM AND APPLICATIONS SPECIALIST

Key responsibilities

Developing and implementing new products and services for both internal and external customers of one.Vip related to CRM and other applications
Supporting Business Unit Requestors in definition, clarification and documentation of business demands (including test specification)
Interacting with cross-functional teams to understand business and data requirements
Providing end-user support and proactively addressing issues and investigating problems arising from the production environment
Configuration, development and implementation of functionalities needed for the CRM system concerning pre-paid,post-paid and convergent services
Taking active part in local and group-wide projects related to business support systems

Job requirements

University degree in Computer Sciences
Experience in development with SQL and PL/SQL
Experience with Oracle db 10g/11g/12g and Oracle tools is considered as advantage
Experience in development with Java EE/ Jboss is considered as advantage
Experience with Sugar CRM
Knowledge and/or experience with TIBCO Business Works, TIBCO EMS and/or other TIBCO products will be considered an advantage
Experience with Amdocs or BSCS billing system is considered as advantage 
Proven experience in telco business will be considered as strong advantage
Proven ability to manage the delivery of integrated solutions in tight schedules
Excellent written and oral communication skills, fluency in English is a must
Team player with strong customer focus and ability to translate business user specifications into technical designs
Willingness to go the extra-mile, to meet demanding deadlines, as well as ability to handle multiple tasks

If you share this demand for customer orientation, combined with a professional background and experience and if you are enthusiastic about the increasing possibilities within telecommunications, we have the perfect environment for you. Be a member of a team that strives to create a culture that values engagement, performance and people growth, please send your CV and cover letter in English with title of the subject CRM and Application Specialist to the following e-mail address: kariera@onevip.mk

Deadline for submitting your application is 08.12.2016 EOB.

BILLING SPECIALIST

Key Responsibilities

Analyzing business requirements, writing design specifications to meet functional and technical requirements
Delivering new modules, configuring/developing and testing new tariffs, services, products, applications, interfaces, and all billing related modules (i.e. rating, mediation, provisioning, billing, bill formatting, collection, payments …)
Testing of new products and services
Producing tools and queries for reporting and every day activities
Interacting with cross-functional teams to understand business and data requirements
Providing end-user support and proactively addressing issues and investigating problems arising from the production environment
Researching, evaluating and applying new technologies, and re-evaluating existing processes and methods
Taking active part in local and group-wide projects related to business systems

Job Requirements

University Degree in IT or Computer Science
Professional experience with SQL and PL/SQL
Proven ability in UNIX/shell scripting
Experience with Oracle tools (sqlloader, export, import) and with Oracle 10g/11g/12g will be considered an advantage
Experience and knowledge in Amdocs or BSCS billing system
Proven experience in telco business will be considered as strong advantage
Proven ability to manage the delivery of integrated solutions in tight schedules
Excellent written and oral communication skills, fluency in English is a must
Experience in documentation of procedures and ability and will to document all procedures
Strong problem solving and analytical skills, self-motivated and requiring minimal supervision
Team player with strong customer focus and ability to translate business user specifications into technical designs
Willingness to go the extra-mile, to meet demanding deadlines, as well as ability to handle multiple tasks

If you share this demand for customer orientation, combined with a professional background and experience and if you are enthusiastic about the increasing possibilities within telecommunications, we have the perfect environment for you. Be a member of a team that strives to create a culture that values engagement, performance and people growth, please send your CV and cover letter in English with title of the subject Billing Specialist to the following e-mail address: kariera@onevip.mk

Deadline for submitting your application is 08.12.2016 EOB.

Активен до: 08.12.2016