“Времето на гнездење “, новиот извештај објавен денеска од страна на Беко, водечкиот европски бренд за апарати за домаќинство, во соработка со The Future Laboratory, го истражува долгорочното влијание на Ковид-19 врз домот.
Пред пандемијата, живеевме во ера на хипер видливост (Hyper Visibility) – каде презентацијата, постојаното скролање и фокусот на „искуствената економија“ доминираа со нашето внимание и нашиот вид.
За време на карантинот, нашето внимание се сврте кон внатре. Домот стана наша канцеларија, училиште, место за вежбање, ресторан, болница, па дури и место за годишен одмор; принудувајќи ги луѓето да ги преземат сите аспекти од нивните некогашни надворешни животи во рамките на домот. Извештајот предвидува дека овој премин кон полокален, внатрешно фокусиран начин на размислување ќе остане, најавувајќи го новото „Време на гнездење“.
Промената кон работа од дома, растот на домашната забава и домашната добросостојба се само три од новите трендови кои се реализираа преку ноќ; и до 2030 времето на гнездење ќе биде во полн замав. Наследството на карантинот во комбинација со новите поместувања во однесувањето фундаментално ќе нè трансформираат - каде живееме, како живееме и домот во кој живееме:
Хакан Булгурлу, главниот извршен директор на Арчелик, мајка компанија на Беко, изјави: „Изминатите девет месеци ги променија нашите животи засекогаш, а бизнисите и владите имаат важна улога да ни помогнат да се прилагодиме на овој нов светски поредок. Особено домот ќе претрпи радикална промена, бидејќи повторно ќе размислуваме каде и како ќе живееме и ќе бараме решенија што ќе ја рефлектираат зголемената грижа за хигиената, одржливоста и здравјето. Овој извештај ги истакнува трендовите што можеме да ги очекуваме во следните десет години и некои од иновациите што ќе ни помогнат да се справиме со најголемите проблеми на денешницата.”
Крис Сандерсон, ко-основач и главен извршен директор на Future Laboratory изјави: „Сега, повеќе од кога и да е, брендовите и организациите треба да бидат подготвени за иднината во која човештвото ќе се чувствува сигурно, поддржано и инспирирано. Ако бизнисите не се подготвени на ова, тогаш заслужуваат да станат жртви на новата промена на парадигмата на начинот на кој посредуваат со тоа како живееме, работиме и играме.”
За повеќе информации и за да го прочитате целиот извештај посетете ја страницата: https://www.arcelikglobal.com/media/5898/beko-the-age-of-nesting.pdf