Како да реагирате на суптилни провокации?

Многу често луѓето, свесно или несвесно, кажуваат навредливи работи на прилично суптилен начин. Ги забележувате, но не знаете како да реагирате. На пример коментари како: „Имаш толку убаво лице, уште да изгубиш 10 килограми, топ би било.“ или „Мислам дека подобро ќе беше друг да ја заврши работата, ама не е толку лошо, ќе пројде.“

 Некои овие работи ги кажуваат за да ве испровоцираат на суптилен начин и за да ве изнервираат, некои навистина не размислуваат што ќе кажат и не се свесни за тоа. Понекогаш е корисно да ги процениме намерите на другите пред да одлучиме како ќе реагираме.

Денес ви предложуваме 5 корисни начини за како да изреагирате на суптилни провокации:

Игнорирајте го коментарот

Премолчувањето не значи дека дозволувате да ве газат. Понекогаш, премолчувањето е еден од најдобрите начини како да не се издадете или да не ја предадете вашата моќ. Тоа испраќа порака која вели: „Толку не го ценам твоево мислење, што нема ни да го удостојам со коментар.“ А и тишината спречува понатамошни конфликти и расправии.

Кога да го користите ова: Ова е добра тактика за употребување кога знаете со сигурност дека некој само сака да ви го привлече вниманието. Не паѓајте во замката.

Кажете благодарам

Не е потребно да ги оправдувате вашите избори кога некој ќе ве навреди, особено кога вашиот одговор не може да ја подобри ситуацијата. Наместо да влезете во дебата за тоа зошто коментарот е нељубезен, едноставно кажете: „Благодарам.“ Ова понекогаш е најдобриот начин за да се продолжи понатаму.

Кога да го користите ова: Овој пристап е најдобар кога луѓето несвесно даваат провоцирачки коментар. Пример, кога баба ви ќе ви каже дека конечно сте нашле нормална работа и дека тоа претходно било само губење на време (иако вам ви била посебно драга работата), еднставно насмевнете се и кажете: „Благодарам.“

Фатете се за позитивниот дел на коментарот

Критиките се важни за нашиот развој, но не и како се прикриени навреди во вид на комплимент. Кога се фаќате за позитивниот дел на коментарот, вие покажувате дека пасивно-агресивната комуникација не е ефективна.

Кога да го користите ова: . Наредниот пат некој ќе ви каже: „Заврши одлична работа, со оглед на тоа колку време ти требаше да го завршиш тоа“, вие кажете: „Драго ми е што Ви се допаѓа сработеното.“

Директно соочете се со личноста

Овие коментари можат да бидат штетни за меѓучовечките односи, па затоа, ако добивате коментари од блиска личност, најубаво е веднаш да се соочите очи во очи и да кажете како се чувствувате. Ако не сакате овие коментари да ви влијаат на пријателство или врска, морате јасно и гласно да го кажете тоа.

Кога да го користите ова: Наредниот пат кога другарка ви ќе ви каже дека добра е кошулата бидејќи ви ги крие бутовите, кажете и дека не мора до детали на навлага за тоа зошто ви е добра кошулата.

Хуморот е секогаш одлична алатка

Понекогаш најдобрата работа којашто можете да ја направите е да не се земате себеси, ниту пак коментарот премногу сериозно. Личноста која го дава можеби не знае како да се справи со сопствените емоции, а можеби пак се трудат намерно да ве повредат. Одговорете со хумор.

Кога да го користите ова: Кога колега или колешка ќе ви каже: „Честитки за унапредувањето, можеби сега ќе научиш да се опуштиш малку“ одговорете со саркастично и голема насмевка на лицето.