Еко-автобусите на Арсовска или БРТ - што е решението за сообраќајниот хаос во Скопје?

Скопјани со поделени ставови околу идното решение за јавен сообраќај.

БРТ системот кој беше идеја на претходниот градоначалник на Град Скопје, Петре Шилегов, или еколошки автобуси – што е порационално, поекономично и поеколошко решение за главниот град?

Новата градоначалничка, Данела Арсовска, во предизборието најави набавка на 250 еколошки автобуси на природен гас и електрични автобуси. Тогаш рече дека е за поефикасно извршување на јавниот превоз, како и заштита на животната средина, а како што вети, со соработка со централната власт и меѓународни партнери, ќе има промена на јавниот превоз.

Деновиве се погласни се барањата кон Арсовска, уште еднаш да ја преиспита одлуката за отфрлање на проектот за Брз Рапид Систем – транспорт во Скопје.

Министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски, порача дека ова е проект кој е планиран неколку години и согласно одлуките во Град Скопје е поднесено барање во Владата за изнаоѓање средства за финансиска поддршка за што се завршени постапките и се обезбедени средства, а и во Собранието е поминато и одобрено задолжувањето со кредит од 70 милиони евра преку ЕБРД. -Проектот е одлично оценет од меѓународните експерти и со него се решава едно големо прашање, рече Бочварски.

Арсовска пред изборите прецизираше дека проектот за еко автобуси ќе реши многу проблеми, а во исто време ќе направи ред на возење каде интервалот на доаѓање на автобуси ќе се скуси за да биде превозот побрз и почест. Тоа ќе значи помала гужва во автобусите. Во исто време ќе се воведат и почести ноќни линии за викендите.

Граѓаните со поделени ставови. Едни сметаат дека и оние автобуси на гас ќе загадуваат, други сметаат дека со БРТ системот ќе се раскопа градот и дека со тие пари може да се купат еко автобуси. Дел од јавноста прашува и од каде средства за еко-автобусите со оглед дека станува збор за сериозна сума.