Непрофитната организација „Спаси ја Софија“ (Спаси София) како пример го зема Скопје кога се во прашање велосипедските патеки. Тие наведуваат дека Скопје, за разлика од Софија, инвестира во вело-патеки, додека во главниот град на Бугарија, во центарот, се паркираат и камиони.
„Софија не прави апсолутно ништо за да ја развие велосипедската мрежа и да ја поттикне најеколошката опција за транспорт. Скопје, на пример, има петпати подолга вело-патека од Софија, што покажува дека оправдувањата како немање капацитет, простор, климатски услови и капацитет се неосновани“, се вели во објавата на организацијата.
Тие нагласуваат и дека во последните три години се градат по околу 15 километри вело-патеки во Скопје, а и општините субвенционираат купување велосипеди, како и нивно изнајмување на привремено користење.