Здравите оброци се полни со хранливи материи, кои имаат широк спектар на дејство врз здравјето во целина.

Житарки

Идеални се за појадок, најдобро е да се варат во млеко, не во вода. Го намалуваат шеќерот во крвта.

 Спанаќ

Голем извор на железо, калциум и витамини А и Ц. Одличен за коските и мозочната сила.

 Лосос

Содржи омега 3 масти, го спречува ризикот од срцеви заболувања. Го поправа расположението и го спречува губењето на помнењето.

Јогурт

Извор на протеини.

Сладок компир

Содржи витамини Б, Ц и E. Добро делува на нервниот систем.

Боровинки

Полни со витамини, минерали и антиоксиданти, можат да помогнат во изострување на памтењето, исто така спречуваат некои видови на рак.

Авокадо

Единствено овошје кое поседува масти кои го намалуваат високиот холестерол. Тој е извор на влакна, а познато е дека ја спречува опстипацијата. Содржи витамин Е, за кој научниците сметаат дека помага во спречување на рак.