Стигна пролетта, а таа со себе носи различни видови овошје и зеленчук. Тоа значи дека овие денови се совршено време за исфрлање на тешките намирници и обезбедување хранливи состојки за вашето здравје и тело.

Една од најздравите пролетни намирници е младиот лук. Го користиме во подготовката на салати, пити, чорби, омлет и други специјалитети.

Освен што е вкусен, овој пролет е здрав и лековит. Тој е богат со хром – минерал кој помага во клеточните реакции со инсулинот па тоа значи дека почестото внесување лук го намалува нивото на гликоза во крвта. Редовното конзумирање лук го намалува крвниот притисок и нивото на холестерол во крвта, па така го штити телото од мозочни удари.

Редовната употреба на млад лук во исхраната придонесува за намалување на ризикот од заболување од рак на дебелото црево бидејќи го забрзува варењето. Исто така, месото подготвено со лук ја намалува количината на канцерогени супстанци во исхраната. Лукот ги намалува инфекциите кои се поврзани со артритис и настинка, алергиските реакции.