Имате бавен метаблизам? Еве неколку намирници кои може да ви помогнат при одржување на вашата линија:

1. Чили пиперчиња 

Богати со capsaicin овие намирници помагаат при намалување на апетитот и топењето на мастите.

2. Зелен чај

Богат со антиоксиданси кои го забрзуваат процесот на горење на масти и

3. Корен од глуварче

Ја стимулира дигестијата и е одличен диуретик

4. Авокадо

Богато со растителни влакна и здрави масти (есенцијални нутриенти) кои ја зголемуваат ситоста

5. Мака

Широко нутритивно дејство. Ја подобрува енергијата, ги балансира хормоните кои се исто така одговорни за слабеење и дебелеење, го намалува стресот и го подобрува либидото

6. Сирово какао

Кофеин, минерали и антиоксиданси, додавајте го во сирови колачиња, оброци, десерти, или пијте го пруготвено почесто.

7. Грејпфрут

Овошјата од цитрусната фамилија може да ви помогнат при топење на досадните масти околу стомакот.

8. Брокула

Храната богата со хлорофил го дектоксифицира телото, додека пак калциумот го забрзува метаболизмот.
Брокулата е богата со калциум што може да ви помогне при подобрување на процесот на дигестија.

9. Лосос 

Лососот е одличен извор на омега 3 масни киселини. Помага при намалување на LDL холестеролот и при согорување на мастите.

10. Кафе